小短篇 01

互相告白有,疑似結婚現場有,不定時更新....有!
搭配歌曲食用風味更佳,頭一次碼字碼到哭
準備好了嗎? Here we go! <3



君生我未生,我生君已老


Peter:

我能做到最浪漫的事,就是每天不間斷的問候

Tony:

我感覺自己觸碰到幸福的時候,就是聽著你充滿活力的跟我分享生命的喜悅



我想給你最好的一切

你已經給我了,Mr.Stark

我已經不再年輕了,小男孩。我曾擁有一切,可現在,我除了你,一無所有。


I'm still the underoos of yours,Mr.Stark. 

And I still thought the world ,even the universe of you.


Will you still love me when I'm no longer young and beautiful?

I will.

Will you still love me when I got nothing but my aching soul?

I will.

If I say love you, would you give me a hug?

I will

Even I grow up, would you still intimately called me underoos?

I will.

Would you still keep you eye on me until the end of the time?

Always.


评论(4)
热度(19)
© | Powered by LOFTER